dijous, 14 de març del 2013

Un gir a la meva vida.Testimoni.

" ...per mi el coaching????? una sol·lució a la meva vida, ja no penso com abans, afronto problemes amb més calma, tinc clar l'objectiu i tots els entrebancs que em trobo pel mig els sol·luciono sense perdre de vista on vull arribar i ho aconsegueixo tot. Ara m'escolto a mi mateixa i els comentaris gratuits de l'altre gent ni els questiono si em senten malalment, m'aparto de la gent que no m'aporta res i m'ajunto amb la gent que vull de veritat. Penso i parlo més de mi mateixa i els problemes que tenen altres sense que jo no hi estigui implicada deixo que s'ho solucionin ells, aixó no vol dir que no ajudi a ningú i que no pensi amb ningú peró jo no sabia qui era jo i qui volia ser, degut a només solucionar lo dels altres i en canvi gràcies al coaching a en Xavier i jo ara soc la Gemma.

Un gir a la meva vida, tinc el negoci que sempre havia volgut, la meva familia més unida i més sana, .... Ara començo a ser feliç."                                                                              Gemma.