dilluns, 27 d’abril del 2015

Millor opció. Testimoni.

         Sabia el que volia o aixi ho creia, però no sabia qui em podia ajudar a millorar-ho. No tenia clar quina opció era la millor, si anar amb un psicòleg o amb un coach...després de dies i de mirar diferents vídeos em vaig decidir anar a demanar una visita amb en Xavier. No tenia molt clar si era la millor opció, recordo la primera sessió, la qual em va costar obrir-me, amb els dies, les sessions i reflexionant amb les paraules d'en Xavier...posant en practica el que m'explicava me'n vaig adonar que tenia raó i que tot anava a millor. Si seguia els seus consells tot era mes fàcil, va ser quan vaig tenir clar que havia escollit la millor opció! Em va ajudar a fer un pas endavant, analitzant les situacions, veient els meus errors i ensenyant-me com els podia canviar i millorar...a dia d'avui ho aplico tant a la feina com a casa i tot es molt mes fàcil! 
Eva.