dijous, 23 d’abril del 2015

Un pas fet. Testimoni.

    Les sessió de coaching, sigui presencial o una videotrucada per skype, he de reconèixer que s'ha convertit en una de les meves activitats preferides setmanals. I perquè? Perquè tanta emoció i interés en explicar la teva vida a una altra persona? -això és el típic comentari que em fan aquells qui no reben coaching-. Doncs pels següents motius. Espero amb emoció i il.lusió la meva sessió amb en Xevi perquè durant aquella estona sé que algú m'està escoltant de veritat; perquè els meus somnis aparentment impossibles, es converteixen en projectes possibles -mostra d'això, ara visc a NYC-; perquè descobreixo cada vegada una mica més de la immensitat del què sóc, amb eles meves llums i les meves foscors; perquè m'ajuda a centrar-me, a escoltar-me, sentir-me, fer-me cas i agafar energies i calma per continuar en el meu camí; perquè m'ajuda a relativitzar les coses quan estic donant voltes en espiral en un mateix pensament; perquè em purifica; perquè em dóna eines per a viure millor i sobretot, perquè després de cada sessió amb en Xevi, he fet un pas, a vegades més gran, a vegades més petit, per a ser més jo, més Laura, més llum. Per això, t'estaré sempre agraïda.

 Laura.