diumenge, 23 de novembre del 2014

Generative Coaching.

El Coaching Generatiu és un innovador mètode de coaching que té com a objectiu principal crear respostes noves, crear resultats que abans no existien, a través de la connexió amb la ment creativa que és el resultat d'harmonitzar les tres intel·ligències: cognitiva(cap), somàtica(cos) i del camp(sistèmica.)
Generativitat significa descobrir, enriquir, enfortir i elaborar recursos per crear nous comportaments, punts de referència, emocions, opcions, capacitats, sensacions, paraules, perspectives, estratègies i motivacions...
...resultats i solucions.

El coaching Generatiu ha estat proposat Dr. Stephen Giligan i Robert Dilts ajuntant les seves experiències de més de 30 anys en el Trance Generatiu el primer i la PNL el segon.




Pensant en un futur positiu, quina imatge ve ?




En què consisteix una sessió?
El coaching Generatiu és un diàleg creatiu entre dues persones.
Jo com a coach creo l’espai generatiu, un temps especial per tu, un espai protegit, confidencial, amable i receptiu on explorar i expressar les teves experiències, i donar-los la benvinguda, siguin quines siguin. És quan passem a l’acció que es desperten sentiments difícils.
La realitat és que les persones ens encallem. Llavors per seguir endavant, cal connectar amb l’energia creativa dins l’obstacle per manejar aquests sentiments difícils.
Vostè/tu només cal que portis les teves
dificultats, anhels o projectes i la voluntat encaminar-te cap al futur positiu que veus, intueixes o desitges.
Per estar bé necessitem 3 coses: deixar de barallar-nos amb nosaltres mateixos i el que ens passa, estar centrats i connectats amb els nostres millors propòsits, i activar les 3 intel·ligències.
Els 5 passos.
1 – Definir objectius significatius.
2 – Crear estats generatius, estratègies i visió panoràmica.
3 – Planejar i passar a l’acció. Primer pas.
4 – Transformar obstacles i interferències en recursos.
5 – Desenvolupar capacitats. Mantenir-se en el camí.


En què em pot ajudar?
Et sona alguna d'aquestes expressions ?
Em freno, no puc, no se com fer-ho, no se que em passa, em sento encallat, tinc de tot però no estic be, em sento malament, sempre estic igual, no estic content, estic desorientat,administrar el temps...

Trobar temps, tenir parella, afrontar un repte, parlar en públic, sortir de la confusió, prendre una decisió important, trobar sentit a la vida, donar vida a un somni o projecte, superar l'ansietat, curar una fobia,
superar l'estres, desenvolupar autoestima, comprendre i acceptar sentiments dificils, anar més enllà de la por...i tot allò que la teva intuició et digui que et puc ajudar.

     T'ofereixo la oportunitat crear un espai i un temps per contestar aquestes preguntes, a posar en marxa un pla d’acció i a convertir dificultats i interferències – que apareixeran! - en recursos que et portin alfutur positiu que vols i mereixes.
Benvinguda/Benvingut..
*
Resumint.

Que estas disposat a fer per resoldre les teves preocupacions i donar-te la oportunitat de transformar la teva vida fins on necesitis per el teu benestar i evolució ?