dissabte, 17 d’agost del 2013

Guiar-me d’ una manera planera. Testimoni

“En plena etapa de transició de la meva vida, necessitava trobar algú que m’acompanyés i fes possible que jo pogués superar  els obstacles profunds i arragiats que em condicionaven en el  meu dia a dia i  a més em calia algú que m’ajudés a avançar cap als  meus objectius. Fent el seu   taller de PNL em vaig adonar que en Xavier era la persona que em sabria entendre. De seguida, vaig veure en ell la combinació de bon professional i de la seva qualitat humana. I així ha estat, s’ha adaptat a la meva demanda, gens fàcil  i molt concreta, i ha estat capaç en cada sessió d’entregar-se i  guiar-me d’ una manera planera, apropant-se rapidament al punt de la meva dificultat. En tot moment m’ha atés des de la calidesa, de l’humiltat i gràcies a la seva sensibilitat m’ha fet sentir molt còmode. Al llarg de les  sessions, he experimentat  vivències molt emotives i molt bones sensacions, en bona part degut a les eines i  tècniques que ell aplica, sempre possibilitadores i enfocades des de l’optimisme i la visió positiva. Nomes tinc paraules d’agraïment vist els resultats, que han estat espectaculars. He confiat en el seu saber fer i ha estat un èxit. Xavier, gràcies per ser-hi, gràcies per haver compartit amb mi aquests moments tant especials, de tot cor. Bet.”